14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Soft Cell i Pet Shop Boys s’ajunten a ‘Purple Zone’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Soft Cell tornen aquest 2022 amb el seu primer treball en 20 anys: “Happiness Not Included“, en el que suposa el retorn d’una de les mítiques bandes dels anys 80, recordada entre altres pel seu gran èxit ‘Tainted Love‘.

El nou disc arribarà el 6 de maig, del qual ja se n’han pogut escoltar alguns avançaments, el darrer ‘Purple Zone‘ on col·laboren uns altres històrics com són Pet Shop Boys.

El pop de sintetitzadors torna aquest 2022 amb una cançó que ens recorda a ‘Always on my mind’, potser aquest va ser el motiu pel qual Pet Shop Boys es van interessar en col·laborar-hi després d’escoltar-la. En principi només s’havia de convertir en un remix, però ha acabat sent un nou senzill.

L’entrada Soft Cell i Pet Shop Boys s’ajunten a ‘Purple Zone’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies