El realitzador nascut a Salem, Mike Flanagan va rodar aquesta pel·lícula abans de Ouija: El origen del mal, però per problemes de distribució als Estats Units ens ha arribat més tard. Flanagan és un dels millors realitzador de cinema de gènere actual després de dirigir Absentia, Oculus i Hush.
Jessie (Kate Bosworth) i Mark Hobson (Thomas Jane) travessen una crisi de parella des de la mort del seu fill. Ho superen quan decideixen adoptar a Cody (Jacob Tremblay), un nen encantador i espavilat que fa tot el que pot per a no dormir. Aviat, els Hobson descobreixen el motiu. Cody té l’habilitat de fer que els seus somnis es materialitzin físicament. El problema és que no només els seus somnis més dolços prenen forma… sinó també els seus malsons més temuts.
Flanagan confessa que en aquesta pel·lícula una de les principals influències ha estat Stephen King. Certament aquest podria ser un relat més del mestre. A diferència de les seves anteriors pel·lícules, Flanagan es mou per terrenys més comercials i convencionals dins el terror del que ens té acostumats. Es troba a faltar el Flanagan més punyent de Oculus o elque va a contracorrent a Ouija: El origen del mal, però el públic objectiu d’aquestes no és exactament el mateix. Somnia és un producte de multisales que no pas les produccions més destinades als fans de gènere.
Jessie (Kate Bosworth) i Mark Hobson (Thomas Jane) travessen una crisi de parella des de la mort del seu fill. Ho superen quan decideixen adoptar a Cody (Jacob Tremblay), un nen encantador i espavilat que fa tot el que pot per a no dormir. Aviat, els Hobson descobreixen el motiu. Cody té l’habilitat de fer que els seus somnis es materialitzin físicament. El problema és que no només els seus somnis més dolços prenen forma… sinó també els seus malsons més temuts.
Flanagan confessa que en aquesta pel·lícula una de les principals influències ha estat Stephen King. Certament aquest podria ser un relat més del mestre. A diferència de les seves anteriors pel·lícules, Flanagan es mou per terrenys més comercials i convencionals dins el terror del que ens té acostumats. Es troba a faltar el Flanagan més punyent de Oculus o elque va a contracorrent a Ouija: El origen del mal, però el públic objectiu d’aquestes no és exactament el mateix. Somnia és un producte de multisales que no pas les produccions més destinades als fans de gènere.
El punt fort de la pel·lícula és el seu aspecte visual, concretament la materialització dels somnis i malsons de Cody, així com l’aparició de certes persones. Flanagan es desenvolupa com un mestre en el que millor domina, la recreació d’atmosferes, però es mou millor en terrenys més de gènere i menys comercials.
- Publicitat -