13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Stay Homas fitxen per Sony Music i estrenen ‘Stay Homa’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sony Music anuncia el fitxatge de Stay Homas, la banda revelació d’aquesta quarantena, que a través dels seus vídeos a Instagram ha traspassat les fronteres del nostre país, fins al punt que Michael Bublé va arribar a fer una versió del seu tema ‘Gotta be patient‘.

El grup format per aquests tres companys de pis, en Guillem, en Rai i en Klaus fan el salt i editen professionalment ‘Stay homa‘, una de les primeres cançons que van publicar dins de les seves ‘Confination song’ i que aquest mateix divendres estarà disponible a totes les plataformes d’streaming. Aquesta versió s’ha gravat i masteritzat des de casa seva i comptarà amb la col·laboració de Sr Wilson i amb un videoclip gravat amb el mòbil.

Els famosos vídeos que han gravat aquest trio han comptat amb col·laboracions com les de Josep Montero d’Oques Grasses, Judit Neddermann, Sílvia Pérez Cruz, Nil Moliner, Macaco o Ciudad Jara entre altres.

Així mateix van anunciar un concert pel 31 de juliol a la Sala Apolo, que en pocs minuts va exhaurir les entrades. Ara només falta saber si el concert es podrà arribar a fer.

L’entrada Stay Homas fitxen per Sony Music i estrenen ‘Stay Homa’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies