‘Fet a mà, fet a l’Empordanet’. Aquest és l’eslògan de la primera campanya conjunta de promoció de l’artesania de la Bisbal d’Empordà, Forallac, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Corçà i Ullastret. Els cinc municipis s’uneixen amb l’objectiu de posar en valor el sector de l’artesania i millorar-ne la competitivitat, com una activitat econòmica que singularitza aquestes poblacions. La campanya preveu diverses accions durant l’any especialment adreçades a nous clients potencials, ja siguin professionals o públic final. A més, s’editarà el primer catàleg d’artesans dels cinc municipis. El tret de sortida és aquest proper dissabte, amb la “Setmana de l’Artesania”. Fins a l’11 de juny s’hi ha programat activitats vinculades a la ceràmica i l’artesania, com visites guiades, tallers i demostracions, amb l’objectiu de prestigiar els oficis artesans del territori i acostar-los als visitants. La setmana s’obrirà amb una actuació musical del grup Not Named a la Plaça del Castell i després amb la inauguració d’un mural ceràmic a la Plaça de Santa Maria del Puig, realitzat amb rajoles decorades per infants i adults durant la fira Artesana 2016 i el Tastaolletes 2015 amb la col·laboració de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal. D’altra banda, diumenge s’inaugurarà l’exposició de Tano Pisano al Terracotta Museu, amb la col·laboració de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal i l’Instituto Italiano de Cultura di Barcelona.
Sumen forces per promocionar l’artesania
- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Altres notícies
- Publicitat -