14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

System of a Down estrenen les seves primeres cançons en 15 anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sorpresa majúscula pels seguidors de System of a Down, que aquest divendres s’han aixecat i han vist com el grup ha estrenat ‘Protect the Land’ i ‘Genocidal Humanoidz’, les seves dues primeres cançons en 15 anys.

Les dues cançons neixen amb l’objectiu de conscienciar sobre la dura guerra que estan patint en les cases dels membres del grup a Artsakh i Armènia.

El grup a través d’un comunicat a Bandcamp animen als fans a descobrir l’origen dels dos temes i que un cop ho hagin fet que els inspiri a parlar alt i clar sobre les violacions de drets humans i les horribles injustícies que van tenir lloc allà. La banda acaba demanant que donis diners per la causa i per ajudar a tots els que s’han vist afectats amb aquests crims contra la humanitat.

Si no hi ha canvis l’any vinent el grup actuarà al Resurrection Fest de Viveiro, en el que serà l’únic concert que faran a l’estat espanyol.

L’entrada System of a Down estrenen les seves primeres cançons en 15 anys ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies