17.1 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Tal dia com avui – 13 març

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Never Gonna Give You Up de Rick Astley, arriba el número de Billboard l’any 1988

El cantant de només 21 anys, va aconseguir que amb el seu primer treball i que només feia un parell de setmanes que era el mercat, l’èxit més important de la seva carrera i la cançó amb la que tothom el recorda. El tema formava part del disc Whenever you need somebody, on també va aconseguir triomfar als Estats Units amb la cançó que li donava nom o Together forever.
Tot i que posteriorment va editar algun altre treball, va passar sense pena ni glòria i ja mai més va fer res de destacable i és un dels molts artistes que se’l coneixen com d’un sol èxit, un gran one hit wonder.

A la Ciutat del Vaticà s’escull a Jorge Mario Begoglio com a nou Papa

El Papa Francesc és el primer Papa no europeu des de la mort de Gregori III, l’any 741 i també el primer castellanoparlant.
Va néixer al barri de Flores a Buenos aires el 1936 i va esdevenir Papa, el 2013, agafant el relleu de Benet XVI.
Escollí el seu nom papal en honor a Francesc d’Assís.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies