13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

El temps 28-02-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 28-02-2017
Loading
/

 

Avui una jornada amb força nuvolositat, ens creuarà un front de nord a sud que ens deixarà nuvolades ja des de primera hora i no descartem que al vespre ens puguin deixar alguna precipitació. Temperatures entre 15º de màxima i 5º de mínima.

Dimecres encara un dia amb força nuvolositat al matí que anirà marxant per donar pas a un dia amb predomini de sol. Dijous dia assolellat i augment de les temperatures.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies