12.6 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Cap de setmana amb cel parcialment ennuvolat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres tornarem a gaudir d’una jornada dominada pel sol amb amplitud tèrmica notable: una temperatura mínima entre els 10 i 12ºC i valors màxims de fins a 24ºC. El vent de Tramuntana bufarà encara amb força moderada al llarg del matí  i anirà afeblint-se progressivament.

Pel cap de setmana dissabte amb cel mig ennuvolat. Els núvols poden ser més abundants les primers hores del dia i també al final de la jornada. Diumenge un cel força tapat al matí amb més clarianes passat migdia.

L’ambient serà de tardor, amb una lleugera pujada de la temperatura mínima a causa de la cobertura de núvols, però en general els matins i nits seran frescos o freds a l’interior i l’ambient serà més suau al migdia amb màximes de 20 a 22ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’atur baixa un 0,55% a les comarques gironines durant el febrer i el territori crea més de 4.600 llocs de treball

L'atur ha baixat un 0,55% a les comarques gironines al febrer i el mes es tanca amb 167 desocupats menys, la gran majoria dels quals han trobat feina al sector serveis (que inclou l'hostaleria i el comerç). El descens de l'atur és generalitzat arreu de Catalunya -aquí, la baixada és del 0,69%- i Girona és, de fet, el territori que en redueix menys. A la demarcació el febrer es tanca amb 30.224 persones que busquen feina. Són, això sí, un 3,75% menys en relació amb el mateix mes del 2024. En paral·lel, segons recullen les estadístiques d'afiliació a la Seguretat Social, durant el gener el territori també ha creat més de 4.600 llocs de treball. Una xifra que eixuga, i també supera, tots aquells que s'havien perdut durant el mes de gener.

Altres notícies