15.4 C
Pals
Dijous, 18 desembre 2025
- Publicitat -

The Excitements clou el Festival de Begur

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’agrupació barcelonina The Excitements ha clausurat aquest dilluns al pati de les Escoles Velles el Festival de Begur amb un concert ple de soul i rhythm & blues. Al llarg d’una hora i mitja, la formació musical va enamorar el públic present, que, amb un parell de peces, ja els va fer aixecar de les cadires per gaudir de la música i el ball.

El concert clou la quinzena edició del Festival de Begur. Al llarg d’aquesta edició han actuat, amb una diversitats d’estils musicals, Manel, Albert Pla i Diego Cortés, Rosalia i Refree, Cèlia Pallí i Francois Klark, The Gospel Viu Choir i Balkan Paradise Orquestra.

L’actuació de The Excitements, creat el 2010, forma part del tour Breaking the rule que està fent per Europa. La formació està integrada per Koko-Jean Davis (vocal), Adrià Gual (guitarra rítmica), Daniel Segura (baix), Albert Greenlight (guitarra principal), José Luis Garrido (bateria), Nico Rodríguez Jauregui (saxo baríton) i Jordi Blanch (tenor saxo).

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal d’Empordà inicia la reforma integral del Pavelló Firal amb una inversió superior als 800.000 euros

El recinte romandrà tancat durant quatre mesos. Els treballs inclouen reforç estructural, nous paviments, plaques solars i mesures d’eficiència energètica.

Altres notícies