13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

The Fray presenten Singing Low

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Aquesta propera tardor, The Fray publicaran una col·lecció de grans èxits,Through the Years, on també hi haurà espai per alguna cançó inèdita, com és el cas d’aquest primer senzill Singing Low, que ja es pot escoltar a través d’Spotify.

Tracklist:

Over My Head (Cable Car) – from How To Save A Life (2005)
How to Save A Life – from How To Save A Life (2006)
Look After You – from How To Save A Life (2007)
All At Once – from How To Save A Life (2007)
You Found Me – from The Fray (2008)
Never Say Never – from The Fray (2009)
Heartless – (2009)
Heartbeat – from Scars & Stories (2011)
Love Don’t Die – from Helios (2013)
Singing Low
Corners
Changing Tides

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies