13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

The Killers ajornen la sortida del seu disc i estrenen ‘Fire in bone’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Killers havien de publicar el 29 de maig el seu nou disc “Imploding the Mirage“, però finalment i a causa de la situació que es viu mundialment amb la pandèmia de Covid-19 ha estat posposat de moment sense nova data confirmada.

La banda també ha posposat la seva gira britànica fins el maig de 2021 i de moment encara no se sap què passarà amb les actuacions al Mad Cool i Bilbao BBK, que segueixen endavant amb les dates previstes pel mes de juliol.

Aquest divendres també han compartit una nova cançó amb tocs funky ‘Fire in bone‘, que dóna el relleu a ‘Caution’.

L’entrada The Killers ajornen la sortida del seu disc i estrenen ‘Fire in bone’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies