11.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Torna el Sol amb ambient de tardor

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de les pluges abundants podem concloure que a la nostra comarca ha estat en general un episodi beneficiós. Tenim registres de 140mm a La Bisbal d’Empordà, 187.5mm a Torroella, 157.4mm a La Tallada o 152.7mm a Verges.

Avui el cel serà seré o amb pocs núvols. Anirem clarament cap a  la millora i el sol lluirà cada vegada una mica més, tot amb el permís dels núvols.

Per aquest motiu hem d’esperar que això faci pujar les temperatures al migdia amb màximes d’entre els 20-22ºC, tot i que vindrem de mínimes que baixaran dels 10ºC

Un dijous de calma, després de la tempesta!

Informació facilitada per Marc Vilà

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies