12 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Torna el tobogan d’aigua urbà a Begur

La Festa Major de Sant Pere arrenca aquest divendres 28 de juny

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Per quart any consecutiu, Begur tindrà un tobogan d’aigua urbà per la Festa Major de Sant Pere. Novament, es trobarà a la baixada del carrer Onze de Setembre. L’activitat és gratuïta i es durà a terme el diumenge 30 de juny, a partir de les 11 hores i fins les 14 hores.

La festa començarà el divendres, amb l’acte inaugural que preveu la celebració del primer aniversari dels capgrossos de Begur, Reparada i Perico. Serà a partir de les 19 hores, i hi haurà una batucada del grup Bakanards pel centre del poble. Mitja hora més tard, se celebrarà una gelatada popular on també es comptarà amb la presència de Bakanars, a la plaça de l’Església.

A les onze de la nit, hi haurà música que inicialment posarà el grup Rocktambuls i, finalment, ja a dos quarts de dues de la matinada, actuarà el DJ Kharloss Selektah.

Altres esdeveniments que es repeteixen són la cursa de cambrers Sant Pere Safata i sardanes. Finalment, també hi haurà espectacles infantils i l’obra de teatre “Barra lliure!”, que representarà el grup de teatre Es Quinze.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies