Ja està tot a punt perquè aquest divendres 8 de març comenci la Segona Edició de la campanya gastronòmica d’hivern, “La Cullera i el Bacallà” a Platja d’Aro. Aquesta és una iniciativa impulsada per d’AROimpulsa-Regidoria de Promoció Econòmica i l’Associació Nit i Dia d’Hoteleria, Restauració i Oci Nocturn.
En l’edició d’enguany hi ha cinc establiments més, per tant ja sumen un total de divuit restaurants. Els visitants podran escollir menús que tenen un preu d’entre 22 i 35 euros i que consta d’entrant i postres a escollir i un plat principal de bacallà per gaudir-ne amb cullera (també i inclou pa, aigua, copa de vi o cervesa).
Els establiments participants són l’Adagio by Markus, Arròs i Peix, Bon Dia, Can Pijaume, Dgust, El Dorado Tapa, El Racó de l’Epi, La Proa, La Riera, La Terrassa de S’Agaró, La Tisana, Llevant, M&B, Mesón Asador, Paparazzi, Tacos y Tequila S’Agaró, TheGrill BB i Toppie.
La propera acció al municipi vinculada a la gastronomia també serà aquesta primavera, amb la quarta edició de Xics Gastronòmic – Quinzena Gastronòmica Infantil de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró del 18 de maig al 2 de juny de 2019. Es configura per una triple proposta: tallers d’alimentació a les escoles de primària i a l’institut de secundària del municipi, campanya gastronòmica amb menús infantils a diversos restaurants, i un programa activitats familiars, culinàries i esportives.