Aquest dilluns ha començat encara amb força nuvolositat que s’anirà trencant, quedant un cel més obert i amb més sol amb el pas de les hores, sense descartar a primera hora algun plugim residual. Però res a veure amb el que va passar ahir a la tarda, quan un nucli tempestuós que va afectar el nord del Baix Empordà, superant els 20 mm i amb una forta pedregada a Verges.
20 minuts d'intensitat màxima. Primavera en estat pur. pic.twitter.com/T8YkkWMq23
— Ignasi Sabater Poch (@ignasisabater) April 11, 2021
Les 17,30h forta pedregada a Verges. @SantiSegalaG @alcantara_alb @eliseuvilaclara @meteocat @Cat_Meteo @AlfredRPico @albertapga #eltempsTV3 @btveltemps @ARAmeteo @sibilafc @acam_cat @SantiSegalaG @sergimet @floodup_UB @GRUPCMI #CMI @AEMET_Cat @meteorac1 @MProhom @ajverges pic.twitter.com/DUxKyqOH9L
— Àngel Galán. La Meteorología amb Fotos. (@angelgalanmont) April 11, 2021
El vent del nord bufarà amb foça moderada i alguns cops forts, ratxes màximes que poden superar els 60 km/h a la meitat nord i litoral del Baix Empordà fins a migdia, provocant també maregassa a la costa.
El temps tendeix a una millora demà i els dies vinents. Ben bé fins dijous el temps serà majoritàriament assolellat amb alguns núvols prims poc importants. La temperatura màxima es situarà entre els 17 i 19ºC, però altre cop sembla que a partir de divendres i pel cap de setmana tornaria un temps més inestable i la pluja.