12 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

Tres anys i mig de presó per un lladre multireincident

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Audiència de Girona ha condemnat a 3 anys, 6 mesos i 1 dia de presó el lladre multi reincident que va saquejar una autocaravana a l’Estartit l’agost de l’any passat. El delinqüent va trencar una finestra del vehicle per accedir a l’interior i, un cop a dins, va agafar 100 euros en efectiu, un ordinador portàtil, una tablet i documentació de la propietària de l’autocaravana.

Durant el judici, l’acusat es va negar a declarar. El tribunal conclou que va cometre el robatori perquè les empremtes dactilars  el delaten i les considera una prova vàlida i creïble. L’Audiència condemna el lladre per un delicte de robatori a interior de domicili amb l’agreujant de multirreincidència i una atenuant de drogoaddicció. La sentència encara es pot recórrer al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Altres notícies