7.3 C
Pals
Dilluns, 10 febrer 2025
- Publicitat -

Últimes activitats a Begur de prevenció d’accidents a les platges

Es faran tallers de reanimació cardiopulmonar (RCP), de prevenció i de coneixement del material de rescat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dissabte es produirà l’última activitat a les platges de la Campanya de Prevenció d’accidents en espais aquàtics que organitzen a la plataja de Sa Riera de Begur la Creu Roja i la Reial Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme.

La Campanya de Prevenció d’accidents en espais aquàtics s’emmarca dins de la iniciativa #StopAhogados #StopOfegats posada en marxa amb la Creu Roja el 2016 i que aquest estiu s’ha dut a terme en 11 espais aquàtics a tot l’estat, com ara Tarragona i Begur.

De 10 h. a 14 h., es realitzaran diversos tallers de reanimació cardiopulmonar (RCP), de prevenció i de coneixement del material de rescat i del protocol d’actuació davant d’una emergència; per als més petits, es proposa, a més, l’experiència de ser “socorristes júnior” de la mà d’un socorrista professional, mentre que alhora s’animarà els banyistes de Sa Riera a conèixer les tasques de prevenció en l’àmbit dels espais aquàtics.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Detenen a Calonge el responsable d’un cultiu amb 6,2 quilos de marihuana seca, 459 plantes i diverses armes

La plantació estava situada en un immoble del carrer Osona i havia defraudat prop de 7.000 euros de consum elèctric

Altres notícies