12.6 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Un cop passat l’estat d’alarma, Palamós tornarà a licitar les parades buides del mercat

Les concessions seran de cinc anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Un cop passat l’estat d’alarma, Palamós tornarà a licitar les parades buides del mercat
Loading
/

L’Ajuntament de Palamós ha decidit, un cop s’hagi acabat l’estat d’alarma, posar a concurs públic les onze parades del Mercat Municipal que han quedat lliure. D’aquesta manera, el Mercat podrà funcionar a ple rendiment quan es recuperi la normalitat.

Recordem que el Mercat va reobrir el 20 de març, després d’un tancament de més d’un mes per obres de reforma tot i que amb l’estat d’alarma, moltes parades estan tancades. Les concessions de totes les parades menys onze van ser renovades en aquell moment. Així, l’alcalde de Palamós, Lluís Puig, té intenció de licitar-les de nou el més aviat possible.

Això és el que va explicar a Ràdio Palamós:

L’Ajuntament ha establert que es farà en concessions de cinc anys per poder repensar-se el model del mercat i decidir si se n’ha de fer un de nou.

El portaveu del PSC a l’Ajuntament, Josep Coll, critica aquesta decisió ja que, segons ell, aquesta és la raó per la qual no es van adjudicar totes les parades.

Escoltem el seu parer a Ràdio Palamós

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El nou disc de The Tyets es dirà “Cafè pels més cafeteros”

“Cafè pels més cafeteros”, aquest és el nom que The Tyets ha triat per al seu nou àlbum. El duet de Mataró, que tancava gira el passat mes de novembre amb dos “sold outs” al Sant Jordi Club de Barcelona, presenta aquest 2025 el seu tercer disc. Tot plegat, després de la publicació l’any 2023

Altres notícies