14.8 C
Pals
Dijous, 17 abril 2025
- Publicitat -

Un mort en un xoc entre dues motos a la C-31 a Calonge

Per motius que s'investiguen, una de les motos va encalçar l'altra

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un home de 64 anys ha mort aquest dimecres en un xoc entre dues motos a la carretera C-31 al seu pas per Calonge, segons informen diversos mitjans.

La topada s’hauria produit entre dues motocicletes de gran cilindrada cap a dos quarts de nou del matí. Per motius que s’investiguen, una de les motos va encalçar l’altra. Totes dues viatjaven en direcció a Palamós.

Arran de la incidència, es van activar set patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Segons informa la Cadena SER, la víctima no portava casc de seguretat, i el motorista contra qui va xocar anava begut i va aturar-se de cop.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Instal·len un nou pantalà al port de Sant Feliu de Guíxols per a embarcacions nàutiques

L’obra, que substituirà l’antiga infraestructura, busca millorar l’estabilitat i el servei per a la nàutica esportiva. El projecte, valorat en més de 400.000 euros, estarà enllestit abans de Sant Joan.

Altres notícies