Un repartidor d’una empresa de missatgeria es va negar a entregar un paquet a un client resident a Palafrugell, perquè no entenia els números del DNI que el destinatari de l’entrega li estava dient en català. Així ho ha denunciat un ciutadà de Palafrugell (Girona), que ha penjat al seu compte de Twitter el vídeo enregistrat per l’aparell de timbre de la porta del client, que era el seu pare, i on el repartidor de l’empresa GLS li havia d’entregar el paquet.
El client, com es pot veure en el vídeo, li diu el seu número de DNI en català al repartidor perquè li lliuri el paquet. Tot seguit, el repartidor li diu: “Dígamelo en castellano, por favor”, però el client s’hi nega i el repartidor li diu: “Vale, pues nada. Le pongo rechazado”. El repartidor va marxar amb el paquet, marcant que la seva entrega havia estat rebutjada. El palafrugellenc, fill de l’home a qui el transportista no li fa entrega del paquet que estava esperant, s’ha queixat de manera vehement a les seves xarxes socials
Aquí hi podeu trobar el fil del Twitter del client, amb tot tipus de comentaris, des de les disculpes de l’empresa de missatgeria comentant que investigarà el fet, fins a opinions totalment oposades d’usuaris.
Ei @GLS_Spain, es normal que em robin el paquet a la cara per que el transportista no vol escoltar català?
@llenguacat
@amazon
@consumcat com ho podem denunciar? Directament a @mossos? pic.twitter.com/XC94HtJz2w— 4Xsample (@4xsample) November 29, 2021