La quarantena està despertant la creativitat de molta gent. M’imagino que molts de vosaltres ja haureu vist vídeos, fotos per les xarxes de gent passejant un gos de peluix, un radiador o gent disfressada de dinosaure passejant pel carrer per després ser multats.
En estado de alarma se permite el paseo de mascotas acompañadas de una persona, siempre con paseos cortos para hacer sus necesidades.
El que tengas complejo de Tyrannosaurus rex no está contemplado.#quédateencasa pic.twitter.com/C8dWkrvAdm
— Policía Local Murcia (@MurciaPolicia) March 16, 2020
Tot i això, no ens fixem només en la gent espavilada que busca com sortir de casa, sinó en tota aquella que està tancada a casa i ha començat a fer gimnàstica amb el veí del davant, o inclús a jugar al bingo o al veo veo amb la seva comunitat de veïns.
Al final, una de les recomanacions que fan tots els experts és exercitar el cervell… escoltar música, llegir un llibre, dibuixar, fer una mica d’esport indoors a casa entre d’altres…
Totes elles, tenen en comú que ens serveixen per ajudar al nostre cervell a mantenir-se despert. El problema és que aquestes activitats quan som petits, no estan ben valorades a l’escola… Música, plàstica, educació física… Són assignatures considerades fàcils i que no aporten molt a l’expedient acadèmic…
La pregunta aleshores és perquè si tot i no aportar gaire a l’expedient acadèmic, ara aquestes assignatures ens poden salvar durant la quarantena?