10.9 C
Pals
Dissabte, 1 març 2025
- Publicitat -

Detingut a Calella de Palafrugell gràcies a una patrulla canina amb diferents drogues

El detingut va passar a disposició judicial per un delicte contra la salut pública

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El passat cap de setmana, mentre es realitzava el patrullatge a peu a la plaça Sant Pere de Calella de Palafrugell, es va procedir a detenció d’una persona per un delicte contra la salut pública.

Aquesta actuació es va dur a terme gràcies a la  unitat canina de la Policia Local de Palafrugell, que treballa en la prevenció del consum de substàncies estupefaents a la via pública, així com en la lluita contra el tràfic de drogues, en el marc de fomentar el patrullatge a peu i de proximitat.

Així, la unitat canina va senyalitzar una persona situada en un bar, la qual posteriorment es va escorcollar la seva bossa de mà. A l’interior es van localitzar diferents substàncies com metamfetamina “cristal”; speed; haixix i marihuana. A més a més, durant l’escorcoll es va detectar una gran quantitat de bosses de plàstic amb restes de suposadament speed o cocaïna i marihuana.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:39:12

Martí Sabrià: “L’augment de la taxa turística no ens farà perdre competitivitat, però s’ha de destinar a la millora del territori”

Martí Sabrià defensa la taxa turística, però critica la destinació dels fons a polítiques d'habitatge. Creu que s’haurien d'invertir en millorar infraestructures i serveis públics per potenciar el turisme. També destaca que l’augment de la taxa no farà perdre competitivitat a Catalunya, però cal evitar desigualtats entre territoris i aplicar criteris clars de gestió.

Altres notícies