19.4 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

Una promotora comença a talar Aigua Xelida sense el permís de l’Ajuntament

L'Ajuntament enviarà l'ordre de paralitzar les obres i iniciarà tràmits per sancionar-los

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Una promotora comença a talar Aigua Xelida sense el permís de l'Ajuntament
Loading
/

Les màquines d’una promotora van començar a talar arbres de la cala d’Aigua Xelida sense tenir el permís de l’Ajuntament, tal i com se’n va assabentar el consistori ahir. L’Alcalde de Palafrugell, Josep Piferrer, ha dit en declaracions a Ràdio Capital que demà comprovaran si hi ha alguna màquina treballant i enviaran l’ordre de paralitzar les obres perquè ara per ara, fins que no es tingui el permís, aquestes actuacions són il·legals i no s’hi pot ni urbanitzar ni construir. Així doncs, iniciaran els tràmits per sancionar-los.

Tal i com també ha especificat l’alcalde, hi ha un permís demanat d’urbanització i de construcció d’habitatges de luxe, però encara es troben en el període de respondre al·legacions i esperant l’informe de la Generalitat. Així doncs, el permís definitiu encara no ha estat concedit.

Malgrat dilluns és un dia no operatiu per l’Ajuntament, es vigilarà que no hi torni a haver màquines actuant.

SOS Costa Brava i Plataforma Salvem la Costa de Begur ja han expressat la seva disconformitat amb les actuacions a través de Twitter:

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’OncoMusicFest destinarà la recaptació d’enguany a l’hospital de dia mèdic de la comarca

El festival solidari OncoMusicFest celebrarà una nova edició els dies 24 i 25 de maig a Calonge i Sant...

Altres notícies