11.2 C
Pals
Dimecres, 16 abril 2025
- Publicitat -

Uns 400 corredors participen en la quarta edició de la Bacanard Trail

El recorregut ha passat per espais naturals emblemàtics del municipi i ha comptat amb una forta presència d’atletes locals

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Begur ha celebrat aquest diumenge la quarta edició de la Bacanard Trail. L’esdeveniment ha tornat a exhaurir els dorsals disponibles, amb la participació de prop de 400 corredors repartits entre dues distàncies: 14 i 25 quilòmetres. La sortida i l’arribada han tingut lloc al parc de l’Arbreda, en un recorregut circular que ha transcorregut per alguns dels paratges més coneguts de Begur. Els participants han passat per espais com el Puig Rodó, Sa Tuna, Aiguafreda o el Pic dels Ocells, i han afrontat una exigent pujada final pel camí de l’aigua.

Pel que fa als resultats esportius, a la cursa de 25 quilòmetres s’han imposat Jan Castillo Paredes i Rosa Maria Nieto Zamora, mentre que Joel Vila Farré i Júlia Enrique han estat els més ràpids en la distància de 14 quilòmetres. També han tingut una actuació destacada diversos corredors locals, com Ricky Soler i Alice Martínez en la prova curta, i Giorgio Di Palma i Anna Dalmau en la llarga.

L’acte de lliurament de premis ha comptat amb la presència de la regidora de la Gent Gran, Estela Rodríguez Silva, i del regidor d’Esports, Jordi Carreras. Durant la cloenda, el regidor ha agraït la tasca de l’associació Bar i Muntanya, entitat organitzadora de la cursa, i ha destacat “la gran resposta de participants, que un any més han omplert Begur d’esport, natura i bon ambient”.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Assalten a punta de pistola un jove i el deixen lligat de mans i peus amb brides a casa seva a Vall-llobrega

La víctima va poder avisar els Mossos que ara busquen els tres sospitosos que es van fer passar per repartidors.

Altres notícies