10.5 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Viatges Capitals: Sevilla segons Ramón

PlanB i Ràdio Capital s'han unit aquest estiu per apropar-te els millors destins al millor preu, descobreix Sevilla a la secció d'aquesta setmana per només 35 € a l'octubre

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Viatges Capitals: Sevilla segons Ramón
Loading
/

Carruatges de cavalls, tapas, el riu Guadalquivir o la Giralda són alguns dels encants que té Sevilla, Andalusia a disposició de tothom que la visita. Viatjar a la capital andalusa ara és més fàcil gràcies a la promoció de PlanB. Per només 35 €, vols per anar i tornar entre divendres 4 d’octubre i el dilluns 7 d’octubre.

Tot això està molt bé però una vegada s’aterra, cal saber què visitar i per on passejar-se. Per això, després de recomanar Mallorca i Roma, a Viatges Capitals presentem la guia de Sevilla. Creuar el Guadalquivir pel Pont d’Isabel II, construït l’any 1852 i que uneix Triana amb el centre de la ciutat. Després aprofitar la proximitat i passejar-se per la plaça de Toros de Sevilla, inaugurada el 1761 i encara en actiu.

Seguir caminant fins a la Giralda, un minaret renaixentista espanyol i acabat segles després amb un campanar gòtic barroc. Tot al costat de la Catedral de Sevilla, on es troba la tomba de Cristóbal Colón. Mentre s’està al centre aprofitar i visitar els Reales Alcázares de Sevilla, un palau amb jardins del segle XVI.

La ciutat sevillana també acull l’Arxiu General d’Índies espanyol, amb documentació de l’imperi espanyol i de les colònies d’ultramar. Un moment únic per conèixer més sobre els Indians i la seva cultura. A prop hi ha la Torre de l’Or de 36 metres que vigila el Guadalquivir. Per acabar però, caldrà visitar la plaça d’Espanya construïda per l’Exposició Iberoamericana del 1929 on per visitar les torres i la Zona de Capitania cal demanar permís abans. Abans de marxar de Sevilla però cal visitar las Setas, també conegut com a Metropol Parasol, una de les obres arquitectòniques més recents de la ciutat.

Per sopar, recomanem La Antigua Abecera, i el seu tradicional plat: “Lo que diga Ramón“, una selecció sorpresa proposada pel xef. Recupera la secció dels Viatges Capitals a Sevilla amb PlanB aquí.

Recorda descarregar-te l’aplicació mòbil de PlanB a planbapp.es/marxem per obtenir les millors ofertes de viatges impulsius.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El nou disc de The Tyets es dirà “Cafè pels més cafeteros”

“Cafè pels més cafeteros”, aquest és el nom que The Tyets ha triat per al seu nou àlbum. El duet de Mataró, que tancava gira el passat mes de novembre amb dos “sold outs” al Sant Jordi Club de Barcelona, presenta aquest 2025 el seu tercer disc. Tot plegat, després de la publicació l’any 2023

Altres notícies