8.8 C
Pals
Diumenge, 17 novembre 2024
- Publicitat -spot_img

Vint autobusos promocionaran la Costa Brava

La campanya té com a objectiu fomentar la mobilitat en el transport públic el turisme de proximitat i divulgar la marca Costa Brava arreu del territori

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Aquest migdia al port de Palamós, s’ha presentat la Campanya de Dinamització del Turisme de Proximitat a la Costa Brava impulsada per Moventis Sarfa amb el suport del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i vint municipis de la Costa Brava.

La campanya té com a objectiu fomentar la mobilitat en el transport públic el turisme de proximitat i divulgar la marca Costa Brava arreu del territori on opera la companyia de transports de passatgers des de fa prop de cent anys. Alhora, es tracta d’una iniciativa amb què crear vincle, pertinença i unió territorial amb la participació dels principals ajuntaments de la demarcació.
S’adreça específicament als habitants de l’àrea metropolitana de Barcelona, a l’entorn d’uns tres milions d’usuaris potencials. La companyia Moventis connecta les comarques gironines de la Selva, l’Alt Empordà i el Baix Empordà amb Barcelona i els aeroports de Barcelona i Girona, així com amb nombroses localitats de la demarcació de Girona. L’any 2019 va transportar prop de 2,5 milions de viatgers, que enguany podran consultar el nou web, més àgil i eficient en la informació d’horaris i en la compra de bitllets. A més, l’empresa compta amb la certificació APPLUS+ de Protocols d’Higiene i Control i el segell ICTE Tourism.

Amb el missatge «T’esperem amb il·lusió. Vine a la Costa Brava», una flota de vint autobusos de la companyia Moventis recorreran el territori català lluint una vintena d’imatges icòniques dels municipis gironins participants en la campanya.

La campanya es complementa amb una acció de comunicació radiofònica en la qual prendran protagonisme els ajuntaments participant en un espai fix al programa Via lliure, de Rac1, els caps de setmana de juliol i agost, i en què es donaran a conèixer, mitjançant entrevistes amb representants municipals, els valors i els atractius turístics, gastronòmics i paisatgístics de cadascuna de les localitats adherides a la iniciativa.

Així mateix, es duran a terme accions complementàries a les xarxes socials en què es divulgaran continguts relacionats amb la campanya.
La campanya de Dinamització del Turisme de Proximitat a la Costa Brava impulsada per Moventis Sarfa és una acció inèdita motivada per la crisi del coronavirus i que rep el suport de l’administració pública. La iniciativa exemplifica la fortalesa del sector empresarial català i la unió d’actuació en la reactivació social i econòmica del país.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -