10.5 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Vuit positius de COVID-19 al Baix Empordà la darrera setmana: la millor dada des de l’inici de la pandèmia

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’evolució de la COVID-19 al Baix Empordà va millorant i, per primera vegada, registra xifres que no es donaven des de l’inici de la pandèmia. Del 8 al 14 de juny, la comarca ha presentat un balanç de vuit nous casos positius i 600 casos sospitosos. Ara, el total és de 866 positius i 6.073 sospitosos.

En les anteriors tres setmanes, les xifres ja venen demostrant que la tendència va a la baixa, ja que els números van ser de 58 positius, 31 i 12, respectivament. Aquests vuit diagnosticats son fins i tot inferiors a les estadístiques que es van produir durant la primera setmana en què va haver-hi un positiu a la comarca. Aquella setmana, que anava del 9 al 15 de març, va tenir 9 positius.

Els vuit casos positius s’han registrat a cinc poblacions: Sant Feliu de Guíxols (3), Palafrugell (2), Palamós (1), Castell-Platja d’Aro (1) i Serra de Daró (1). Aquest últim municipi no tenia cap cas fins la primera setmana de juny.

Dels 600 sospitosos, les xifres més destacades es troben a Sant Feliu de Guíxols (113), Castell-Platja d’Aro (101), Palamós (83), Palafrugell (81) o Calonge i Sant Antoni (41).

D’altra banda, el balanç per municipis manté a Palafrugell com la localitat amb més casos positius diagnosticats, un total de 215, seguit de Palamós (200), Sant Feliu de Guíxols (129), Calonge i Sant Antoni (66) i Castell-Platja d’Aro (57).

Amb el positiu diagnosticat a Serra de Daró, ara son set els municipis del Baix Empordà que han aconseguit no tenir cap cas de coronavirus: Foixà, Ultramort, Gualta, la Tallada d’Empordà, Fontanilles, Garrigoles i Torrent. De fet, aquests tres últims pobles tampoc han tingut cap cas sospitós.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El nou disc de The Tyets es dirà “Cafè pels més cafeteros”

“Cafè pels més cafeteros”, aquest és el nom que The Tyets ha triat per al seu nou àlbum. El duet de Mataró, que tancava gira el passat mes de novembre amb dos “sold outs” al Sant Jordi Club de Barcelona, presenta aquest 2025 el seu tercer disc. Tot plegat, després de la publicació l’any 2023

Altres notícies