8.7 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Xarim Aresté avança el seu nou disc “Ses entranyes” amb ‘Ple d’amor’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ple d’amor” (RGB Suports, 2021) és el primer senzill del nou treball de Xarim Aresté, que formarà part del seu cinquè disc que sortirà el dia 4 de març i que duu per nom Ses entranyes

“Ple d’amor” parla del govern de les emocions; de la saviesa que ens interpel·la a través de les entranyes; de lo fiable que és la pell de vellut: de la ciència del subjecte sempre ridiculitzada per la falsa racionalitat. L’artista explica que “som una planta que sent, que pensa i que es mou. Però ni els animals ni els vegetals tenen por a la vida. No pot ser natural doncs aquest pànic immobilitzador, aquest terror a l’existència que regeix la nostra cultura. L’amor sí que és natural. I la veritat és que tot és ple d’amor.”

“Ple d’amor” surt acompanyat d’un videoclip, gravat a Flix per La Mosca de la Tele el gener del 2022 on Xarim Aresté es passeja per el poble que l’ha vist créixer amb un cor gegant.

L’entrada Xarim Aresté avança el seu nou disc “Ses entranyes” amb ‘Ple d’amor’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Lorde avança el seu nou disc amb ‘What Was That’

Lorde està de retorn i fa pocs dies va inaugurar un compte a Tiktok on va mostrar uns fragments d’una nova cançó que sembla que formarà part del seu esperat quart disc. Ara l’artista ha anat fins a Instagram per fer saber que aquest nou senzill es diu ‘What Was That’ i que arribarà molt

Altres notícies